.

Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Το τελευταίο αντίο

Έχει περάσει μια εδομάδα από την απώλεια του πατέρα μου.
Το διήμερο που διεξάγονταν οι Τελικοί Σχολικί αγώνες βίωνα ένα διαφορετικό συναίσθημα σε ένα άλλο "άνισο" αγώνα.
Στο παρελθόν δεν έχω προβάλει από το blog ποτέ ένα τόσο προσωπικό μου θέμα.
Κατ' εξαίρεση το κάνω σήμερα στην μνήμη του αγαπημένου μου πατέρα γιατί είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την σκακιστική διαδρομή που ακολουθώ όλα αυτά τα χρόνια και όχι μόνο.

Με δική του πρωτοβουλία με συνόδευσε ένα απόγευμα στην Εστία Νέας Σμύρνης στον τρίτο όροφο όπου ακόμα στεγάζεται και σήμερα το σκακιστικό τμήμα για να γνωρίσω έναν καινούριο κόσμο. Ο πατέρας μου γνώριζε τα βασικά στο σκάκι άλλα ήταν φανατικός φίλος και παίχτης του μπρίτζ στα τραπέζια της Εστίας στον 2ο όροφο.

Από εκείνο το σκακιστικό απόγευμα ως προέφηβος εισήλθα στον σκακιστικό χώρο, και έμελε να είναι καθοριστικό για την μετέπειτα διαδρομή μου.  
Αγωνίστηκα ώς έφηβος στην Εστία και είχα την τύχη να γνωρίσω μία ομάδα ωραίων ανθρώπων πολύ μεγαλύτεροι από εμένα τότε , τους Αλεξανδράκη, Κουλούρη, Χρονάκη φυσικά τον Μάκη Ευθυμίου και πολλούς άλλους (αργότερα και τον Νίκο Καμπάνη).
Με την ομάδα της Εστίας ταξίδεψα για αγώνες στην επαρχία και διατηρώ μέχρι σήμερα πολύ όμορφες εικόνες αργότερα με προτροπή του Κοσμά Κέφαλου μεταγράφικα στην Ικαρία λόγω καταγωγής της μητέρας μου για να συνεχίστει αυτή η ωραία διαδρομή με τους Ξενάκη, Κουκουφίκη,Στυλιανουδάκη, τον Γιώργο Φάκαρο αγωνιζόμενοι ακόμα και στους Πανικάριους αγώνες που διεξάγονταν κάθε καλοκαίρι στο νησί.
Στη συνέχεια για μια αρκετά μεγάλη περίοδο αποσύρθηκα εντελώς από το Σκάκι και επανήλθα στην Εστία με την επάνοδο μου στην Αθήνα από την Ικαρία.

Τα υπόλοιπα αρκετοί τα γνωρίζουν εδώ στα Κυανέρυθρα την τελευταία δεκαετία.

Όσα έζησα και ζω μέχρι σήμερα, όλος αυτός ο υπέροχος κόσμος οφείλονται εν ολίγοις στον πατέρα μου και για μένα είναι η καλύτερη στιγμή για να το μνημονέυσω.

Ολοκληρώνοντας εύχομαι όλα τα παιδιά που ασχολούνται και αγαπούν το σκάκι ακόμα και εκείνα που σήμερα δεν είναι  τόσο κοντά στο άθλημα να μην ξεχνούν ποτέ τα πρώτα τους βήματα που οφείλονται στην ανιδιοτελή αγάπη και φροντίδα των γονιών τους.


ΥΓ1. Αφιερώνω το κείμενο σε όλους όσους αγαπήσαμε και δεν είναι πλέον κοντά μας με την φυσική τους παρουσία, αλλά μας ακολουθούν ψυχικά και πνευματικά, θα βρίσκονται πάντοτε δίπλα μας. 
ΥΓ2. Εις μνήμη όλων των Σκακιστών που γνωρίσαμε και μας συντρόφεψαν.
 ΥΓ3. Εμείς θα τα ξαναπούμε από την Ερέτρια




Ο Άγιος Κήρυκος, λίγο πιο πάνω από την μεγάλη εκκλησία αριστερά στην φώτο βρίσκεται ως σημείο αναφοράς το πατρικό μου σπίτι.

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Στον δρόμο προς Ερέτρια

Ολοκληρώθηκαν το διήμερο 21/22 στο Mall οι Τελικοί των Σχολικών Αττικής.
Με μαζική συμμετοχή όπως ήταν αναμενόμενο και με πολλές κυανέρυθρες παρουσίες.

Όλα τα παιδιά αγωνίστηκαν για το καλύτερο δυνατό διεκδικώντας μέχρι το τέλος την πρόκριση.
Οι συγκεκριμένοι αγώνες με την μορφή Rapid έχουν το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό ότι μπορεί εύκολα να ανατραπεί ένα αποτέλεσμα λόγω του χρονικού περιορισμού ή εξαιτίας μιας κακής στιγμής πολλές φορές μιάς αβλεψίας.
Σε αυτό το ιδιότυπο σιρκούι αρκετά παιδιά έφτασαν στο τέλος της διαδρομής με επιτυχία και πρόκριση στα Τελικά του Πανελληνίου.

Ο Ορέστης στην Β΄ Γυμνασίου πρώτευσε, νομίζω πως αυτή πρέπει να είναι η μεγαλύτερη επιτυχία εώς τώρα, μέχρι την επόμενη φυσικά.
Τρίτες θέσεις για τον Κων/νο Μπέρδο στην Α΄δημοτικού και Ροδόλφο Σταματίου στην Γ΄δημοτικού. Προκρίσεις για την Μάρω και τη Ζέτα Κρατημένου στην Γ΄δημοτικού και τον Νίκο Σπυράτο επίσης.
Στην Β΄ δημοτικού προκρίθηκε ο Γιώργος Δαβίλας ενώ επίσης ο Κων/νος Δαβίλας στην Ε'  και ο Δημήτρης Κεφάλας στην Στ΄ είχαν ήδη πετύχει προκρίσεις από το Ομαδικό.
Ο Δημήτρης Πατηνιώτης στα Λύκεια  ολοκλήρωσε  επίσης με πρόκριση.

Όπως δείχνουν τα αποτελέσματα ο Σύλλογος είχε πολύ θετικό απολογισμό παρότι προσωπικά συνηθίζω να αποσυνδέω το Σχολικό Σκάκι από το αυστηρά αγωνιστικό.
Ωστόσο η παρουσία όλων των μαθητών δείχνει τον γενικότερο κλίμα και έναν επιτυχή προσανατολισμό.

Καλή αντάμωση στην Ερέτρια.



Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

ΣΧΟΛΙΚΟ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ

Τελείωσε και αυτό, ακόμα ένα Σχολικό πέρασε στην ιστορία και μάλιστα με ωραίους υπότιτλους.
Την τελευταία πενταετία έχει συντελεστεί στην περιοχή μας σημαντική πρόοδο που αφορά το Σχολικό Σκάκι.
Αυτή η μεγάλη αλλαγή αποτυπώθηκε την Κυριακή με την ολοκλήρωση της διοργάνωσης που στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.
Τρείς είναι οι λόγοι που μας επιτρέπουν να εξάγουμε αυτό το συμπέρασμα.
1) Οι συμμετοχές ανήλθαν στις 197!!! την ίδια μέρα μάλιστα που διεξαγόταν στο Mall τα προκριματικά του Νότιου Τομέα.
Ο αριθμός των μαθητών ξεπέρασε κάθε προηγούμενη διοργάνωση ενδεικτικό την απήχησης που έχει το Σκάκι στην τοπική κοινωνία, στα Σχολεία, στους γονείς.
Έχει διανυθεί πολύς και μεγάλος δρόμος μέχρι εδώ για να θεωρείτε πλέον δίκαια από όλους τους φορείς η διοργάνωση ενός τέτοιου Πρωταθλήματος ως θεσμός.
2) Η τήρηση του χρονοδιαγράμματος των αγώνων, η επαρκής διαιτησία, η πληρότητα στις απονομές (δόθηκαν και ομαδικά Κύπελα στα Σχολεία)  και γενικά η ετοιμότητα των διοργανωτών που δεν επέτρεψαν να δημιουργηθεί το παραμικρό πρόβλημα.
3) Ο χώρος των αγώνων που παρείχε άνεση, ασφάλεια, λειτουργικότητα για αθλητές και γονείς.

Το Σχολικό Σκάκι κινείται με ταχύς ρυθμούς ίσως μεγαλύτερους από αυτούς που μπορούν να διαχειριστούν τα περισσότερα σωματεία.
Ευτυχώς στο Σκακιστικό τμήμα υπάρχει πλειάδα ικανών ανθρώπων που συνδράμουν αποφασιστικά, διαφορετικά δεν είναι ποτέ δυνατόν να ανταπεξέλθει οποιοσδήποτε σε τέτοιου μεγέθους αγωνιστικέςυποχρεώσεις.

Τελευταία άφησα τις επιτυχίες των μαθητών, καθώς σε όλες τις κατηγορίες οι μαθητές-αθλητές του Πανιωνίου επεκράτησαν.
Δεν θα αναφερθώ σε ονόματα γιατί στην παρούσα φάση των αγώνων είναι προφανές ότι οι μικροί αθλητές του τμήματος είχαν πολύ σημαντικό προβάδισμα έναντι των συμμαθητών τους και συνεπώς οι επιτυχίες τους ήταν αναμενόμενες.
 Σημαντική και η παρουσία των μικρών στο Mall που διεξήχθησαν την ίδια μέρα όλα τερμάτισαν σε υψηλές θέσεις προκρινόμενα και μόνο η μικρή προσέλευση σε αυτούς τους αγώνες ίσως του στερήσει την πρόκριση.
Το πραγματικά δύσκολο τέστ θα δοθεί όμως για όλους το επόμενο διήμερο Σαββάτο-Κυριακή στα Τελικά Αττικής.  
Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά, υπομονή και ψυχραιμία είναι Πρωτάθλημα 7 γύρων χωρίς άγχος και με πίστη θα δώσουμε το επόμενο ραντεβού στην Ερέτρια όπου ήδη δύο αθλητές του Πανιωνίου έχουν προκριθεί, ο Σπύρος από την Κέρκυρα και ο Λάμπρος από την Θεσσαλονίκη.

ΥΓ1. Με πολύ μεγάλη προσωπική χαρά συνάντησα μετά από καιρό τον Δαίδαλο και τον Αλέξη
Μπορεί να έχουν απομακρυνθεί από το αγωνιστικό Σκάκι αλλά όσα έχουμε ζήσει μαζί ως ομάδα μας διατηρούν πάντα κοντά.
ΥΓ2. 'Ολες οι φωτογρσγίες θα αναρτηθούν προσεχώς με link

Εδώ οι τελικές προκρίσεις: http://www.skaki.gr/SxolikaAttikis2015/prokrisis.htm
 






Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Με το Αττικής Φιλίας να ολοκληρώνεται την επόμενη Κυριακή κλείνει μια σειρά διοργανώσεων στην Αττική και ανοίγει αυτή των Σχολικών.
Η Α΄ ομάδα δεν κατάφερε εντέλει να πλασαριστεί στις πρώτες θέσεις αφού η στελέχωση της ήταν προβληματική και αυτό ήταν γνωστό πριν ξεκινήσει η διοργάνωση για αντικειμενικούς λόγους, ωστόσο η Β΄ομάδα απέσπασε θετικά σχόλια με τους μικρούς αθλητές που αποκόμισαν τις πολύτιμες εμπειρίες όπως άλλωστε είναι και ο στόχος τους τη παρούσα στιγμή.                                                                                      φώτο από τον πρόσφατο αγώνα της Β΄ ομάδας
                                  
 Την επόμενη Κυριακή με το Ομαδικό Σχολικό Νότιου τομέα στην Γλυφάδα μπαίνουμε στον αστερισμό των Σχολικών.
Ακολουθεί στις 15 Μαρτίου το Σχολικό Νέας Σμύρνης και το ίδιο Σαββατοκύριακο οι προκριματικοί στο Mall με ακριβή ημερομηνία για κάθε τομέα που θα ανακοινωθεί τις προσεχής μέρες.
Στις 4-6 Απριλίου ταξιδεύουμε Ερέτρια για τα Πανελλήνια Τελικά του Σχολικού  (ευχή μας με πολλές κυανέρυθρες συμμετοχές) και  επιστρέφουμε για το μεγάλο ραντεβού μέσα στις Γιορτές του Πάσχα με  τα Ατομικά Προκριματικά Αττικής.

Η πρώτη ομάδα θα μας απασχολήσει στο Κύπελο όπου μάλλον θα αγωνιστούμε με όσο τον δυνατόν ισχυρότερη σύνθεση.
Το Πανελλήνιο Ομαδικό Πρωτάθλημα οδεύει για ακόμη μία χρονιά πρός Ρίο εκτός απροόπτου.
Η δεύτερη σκακιέρα μας φέτος θα είναι ακόμα μια ευχάριστη έκπληξη και ίσως να ακολουθήσει άλλη μία έκπληξη στην πρώτη με πρόθεση να είμαστε όσο ισχυροί πρέπει...

Καλή επιτυχία στους σχολικούς αγώνες κουράγιο στους διοργανωτές και ψυχραιμία στους γονείς.

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Leonard Nimoy

Ο εμβληματικός δρ. Σπόκ που μας συνόδευε  στα τηλεοπτικά μας ραντεβού  με το Star Trek στην εφηβεία μας και αργότερα στην νεότητα μας δεν είναι πλέον κοντά μας.
Στο τελευταίο του tweet πριν λίγες μέρες έγραψε: «Η ζωή είναι σαν ένας κήπος. Μπορεί να υπάρχουν τέλειες στιγμές, αλλά δεν μπορούν να διατηρηθούν παρά μόνο στη μνήμη. LLAP».

 Κάθε του ανάρτηση τη συνόδευε με το LLAP (Live Long and Prosper), τη χαρακτηριστική φράση του Σποκ στο Star Trek.

 

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Ισπανία: «Ναι» στο σκάκι ως υποχρεωτικό μάθημα στα σχολεία

Μαδρίτη
Το σκάκι κάνει καλό στους μαθητές και γι’ αυτό θα έπρεπε να διδάσκεται υποχρεωτικά στα σχολεία. Αυτό είναι ένα από τα πολύ λίγα θέματα στα οποία συμφωνούν σχεδόν όλα τα κόμματα της Ισπανίας, όπως αποδείχθηκε από τη σπάνια συνολική υποστήριξη σε μη δεσμευτικό ψήφισμα, το οποίο παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα στο Κοινοβούλιο.

Ειδικότερα, αυτό που ζητείται από την ισπανική κυβέρνηση είναι «η εισαγωγή του προγράμματος Σκάκι στο Σχολείο στο ισπανικό εκπαιδευτικό σύστημα, σύμφωνα με τις συστάσεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» - το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε υπέρ της εισαγωγής του σκακιού στα σχολεία το 2012.

Η αρχή έγινε από την Καταλωνία, η οποία επιβεβαιώνει τα αποτελέσματα μίας από τις πιο πρόσφατες επιστημονικές μελέτες σχετικά με τα εκπαιδευτικά οφέλη του σκακιού. Η έρευνα, η οποία διενεργήθηκε από τα Πανεπιστήμια της Χιρόνα και της Λιέιδα, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι μαθητές που μαθαίνουν σκάκι στο Δημοτικό παρουσιάζουν σημαντική ανάπτυξη της νοημοσύνης τους σε διάφορα επίπεδα. Οι ίδιοι μαθητές, σύμφωνα με την έρευνα, σημείωσαν επίσης σημαντική βελτίωση στα μαθηματικά και την ανάγνωση – τα δύο αδύνατα σημεία των ισπανών μαθητών, βάσει του διεθνούς προγράμματος αξιολόγησης μαθητών PISA (Programme for International Student Assessment).

Οι ισπανοί σοσιαλιστές ευελπιστούν μάλιστα σε ένα βήμα παραπέρα, σκοπεύοντας μελλοντικά στην εισαγωγή του σκακιού ως εργαλείου μάθησης και αποκατάστασης τόσο σε σωφρονιστικά ιδρύματα όσο και σε κέντρα υγείας.

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ

Το Σάββατο η ομάδα μας είχε την τιμητική της με την καθιερωμένη κοπή της πίττας.
Μόνο που αυτή δεν ήταν μια συνηθισμένη εκδήλωση αλλά τελείως διαφορετική από όλες όσες έχουν προηγηθεί τα περασμένα χρόνια.

Η καρδιά και ο πυρήνας της φετινής μας γιορτής ήταν οι σημαντικές φιλικές σχέσεις που έχουν αναπτυχθεί στον Σύλλογο σε συνδυασμό με την οικογενειακή ατμόσφαιρα που επικρατεί.

Αυτό το συγκεκριμένο περιβάλλον έχει οικοδομηθεί από την πρώτη μέρα της ίδρυσης του τμήματος και αποτελεί προνόμιο που αρκετά σπάνια συναντάς σε Συλλόγους,

Όπως αποτύπωσε ο φωτογραφικός φακός, η αίθουσα γέμισε ασφυκτικά, τα εδέσματα συνδυάστηκαν με κρασί και στις σκακιέρες αγωνίζονταν όλες οι ηλικίες.
Πολλά χαμόγελα,κέφι, πειράγματα εκατέρωθεν και ανάμεσα σε όλα αυτά οι απονομές μας.


Έχω συμμετάσχει σε όλες τις αντίστοιχες εκδηλώσεις του Σκακιστικού μας τμήματος, μπορώ να πω λοιπόν με βεβαιότητα ότι αυτή ήταν η πιό ζεστή με χαρακτήρα οικογενειακό, τόσο ζωντανή και χαρούμενη.

Το ΔΣ του Πανιωνίου ΓΣ εκπροσώπησε ο Γενικός Γραμματέας Δημήτρης Μιχαηλίδης που έμεινε ομολογουμένως έκπληκτος  από την ατμόσφαιρα που συνάντησε.

Θερμά ευχαριστώ σε όλους τους συμμετέχοντες και ειδικά στις μητέρες, για το ωραίο τραπέζι που μας ετοίμασαν.

Καλή Εβδομάδα.

ΥΓ. Τα αγωνιστικά μας νέα στην επόμενη ανάρτηση.





























Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Ντροπή σας κύριε Σαμαρά

Η ολοκλήρωση των πρόσφατων βουλευτικών εκλογών μας επιτρέπουν να αναδημοσιεύσουμε ένα πολιτικό άρθρο όπως κατά καιρούς κάνουμε

Αναδημοσίευση:

Με μια ανήκουστη προσωπική επιλογή ο κος Σαμαράς προσπάθησε να αμαυρώσει το εκλογικό αποτέλεσμα. Αρνούμενος να αποδεχτεί ότι ηττήθηκε κατά κράτος από έναν 40χρονο νέο, ο οποίος είναι και Αριστερός συνάμα, δεν πήγε στο Μαξίμου να παραδώσει στο νέο Πρωθυπουργό, και έστειλε κάποιον γραμματέα του. Μια επιλογή που εξόργισε το σύνολο του Ελληνικού Λαού. Μια επιλογή που δείχνει μια τρομακτική ανασφάλεια αλλά και έναν κομπλεξισμό που ξαφνιάζει.
Είναι βέβαια γνωστή δημόσια η απαξία του για το διάλογο και τους θεσμούς. Ως Πρωθυπουργός δεν απάντησε σε καμιά κοινοβουλευτική  ερώτηση, δεν εμφανιζόταν στην ολομέλεια παρά μόνο για να ψηφίσει και όπως λένε οι άσπονδοι «φίλοι του» έχει περισσότερες παρουσίες στο καφενείο της Βουλής από ότι στην ολομέλεια. Όσο δε για debate ούτε λόγος, Ακόμη και τις προγραμματισμένες συνεντεύξεις, τις ακύρωσε. Εκτός από εκείνη την περιβόητη σε δύο «δημοσιογράφους» της ΝΕΡΙΤ.
Ο κος Σαμαράς επέλεξε να μην παραδώσει την Πρωθυπουργία στον κο Τσίπρα θεωρώντας βιλαέτι του το θεσμικό του ρόλο. Δεν είναι μόνο θέμα πολιτικού πολιτισμού. Είναι θέμα Συνταγματικής τάξης, Δημοκρατίας και θεσμών.
Σε όλες τις εκλογές από τη μεταπολίτευση και  μετά οι απερχόμενοι Πρωθυπουργοί παρέδιδαν στους επόμενους και τους ενημέρωναν για τα Εθνικά θέματα αλλά και για ζητήματα υψίστης σημασίας. Ακόμη και στις πιο σκληρές εκλογές που διεξήχθησαν (1981, 1989, 1993).
Δυστυχώς ο κος Σαμαράς αποδείχθηκε μικρόψυχος  και μικρόνους. Φοβήθηκε την εικόνα του απερχόμενου. Θεωρεί πιο σωστό να μείνει η εικόνα του να φεύγει νύχτα και κρυφά από το Μαξίμου. Αρνήθηκε να αποδεχθεί το εκλογικό αποτέλεσμα. Με την κίνησή αυτή επικροτεί τις πρόσφατες εμφυλιοπολεμικές δηλώσεις του κου Βορίδη ότι: «τη χώρα δεν θα την παραδώσει στην Αριστερά»  συμπληρώνοντας ότι «δεν πρόκειται να τους αφήσουμε, ό,τι και αν είναι αυτό που χρειάζεται να κάνουμε». Ακόμη και η επιλογή στενών συνεργατών του όπως ο κος Μπαλτάκος, ο κος Βορίδης και ο κος Γεωργιάδης είναι δείγμα συμπεριφοράς και πρακτικής.
Όπως έχει γίνει γνωστό, στη Νέα Δημοκρατία υπάρχουν πολλοί που τους εξόργισε αυτή η συμπεριφορά και θα αντιδράσουν τις επόμενες ημέρες εξοβελίζοντας τακτικές και συμπεριφορές παλαιότερων σκοτεινών εποχών.
Ο κος Σαμαράς τόσο με τη δήλωσή του για την ήττα του όσο και με την χθεσινή αήθη συμπεριφορά του δίνει τον τόνο της αντιπολίτευσης που προτίθεται να ακολουθήσει. Φόβος, τρομοκρατία, διχασμός, απαξίωση θεσμών και απαξίωση πολιτισμού. Αμετανόητος παραμένει στη διχαστική φιλοσοφία των μιασμάτων. Συνεχίζει μια διχαστική τακτική που την ξεκίνησε ως Πρωθυπουργός την χρησιμοποίησε προεκλογικά και τώρα πλέον δείχνει το πραγματικό του πρόσωπο χάνοντας και την ψυχραιμία του.
Από τη μια ο κος Σαμαράς συμπεριφέρεται με αυτόν τον ανήκουστο και διχαστικό τρόπο και από την άλλη, «Κυβέρνηση όλων των Ελλήνων» δηλώνει ότι θα συγκροτήσει ο Πρωθυπουργός κος Τσίπρας. Οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες…

Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Καλή Χρονιά με αναφορά στα Πανελλήνια Νεανικά.

Καλή Χρονιά σε όλους και χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες.
Το 2015 μας βρίσκει υγιείς και η επάνοδος στην σκακιστική δράση ξεκίνησε μέσα από τα Πανελλήνια Πρωταθλήματα που έγιναν στην Καβάλα
Ο νεοαποκτηθείς Λάμπρος Γιαννουλάκης αγωνίστηκε στην κατηγορία κάτω των 20.
Ο 14χρονος!!! Λάμπρος κατέλαβε την τρίτη θέση πίσω από τους Λαδόπουλο και Μεγαλιό.
Η επιτυχία του έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς είναι ο μικρότερος αθλητής που αγωνίστηκε σε αυτή την κατηγορία και μάλιστα με τελική επιτυχία την θέση του στο βάθρο.

Ασφαλώς ο νεαρός σκακιστής που φέτος θα αγωνίζεται με τα κυανέρυθρα δεν έχει αποκτήσει τις σκακιστικές του γνώσεις από τον Πανιώνιο (Σκακιστικό τέκνο του Κλεάνθη Βαφειάδη) θα ήταν άλλωστε αμετροέπεια να ισχυριστούμε κάτι τέτοιο,  (ούτε με τον Δημήτρη Παπακωνσταντίνου ισχυριστήκαμε ποτέ κάτι αντίστοιχο)όμως η παρουσία του σε συνδυασμό με την υπόλοιπη ισχυρή νεανική σύνθεση της ομάδος αφήνει υποσχέσεις για το επερχόμενο Πρωτάθλημα.





Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Αφιέρωμα στο Σκάκι του Πανιωνίου από το NStv

Ένα μίνι αφιέρωμα στο Σκακιστικό τμήμα από την δικτυακή τηλεόραση NStv.
Το σχετικό video έχει αναρτηθεί και στο youtube όπως βέβαια και στην σελίδα μας στο facebook
Panionios Chess ή Πανιώνιος Σκάκι.


ΥΓ. Στο σημείο αυτό να τονίσω ότι στην σελίδα μας στο facebook αναρτώνται όλες οι δραστηριότητες των Συλλόγων όπως μας ενημερώνουν  οι ίδιοι μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
Ενώ στο blog μας περιοριζόμαστε αποκλειστικά σε νέα που αφορούν την ομάδα μας.


Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Λίγο πριν το τέλος του 2014

Η χρονιά που φεύγει σε λίγες μέρες αφήνει πίσω της την πρώτη δεκαετία της Σκακιστικής ομάδας του Πανιωνίου ΓΣΣ.
Μία ιδέα που έπεσε στο τραπέζι τον Σεπτέμβριο του 2004 και έφτασε μέχρι σήμερα να πορεύεται σε γερές βάσεις, να προχωρά χωρίς να ξεχνά το παρελθόν της κσι ασφαλώς σχεδιάζοντας το μέλλον με φιλοδοξία και αισιοδοξία.
Την Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου βρεθήκαμε στο Mugshot παλαιοί και νέοι φίλοι για μια όμορφη βραδιά. Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν την ανάρτηση αποτυπώνουν το εξαιρετικό κλίμα στις παρέες.
Η εκδήλωση αυτή είναι η τελευταία για την χρονιά που φεύγει.
Σε αγωνιστικό επίπεδο η ολοκλήρωση του Παμπαίδων με τις δύο συνεχόμενες ήττες από Χαλάνδρι και Τρεις Αστέρες μας απέδειξε τελικά ότι δεν είχαμε περισσότερες αγωνιστικές δυνατότητες.

Στο Μπίκου οι μικροί αθλητές μας απεκόμισαν εμπερίες και αυτό είναι αρκετό για τέτοιου επιπέδου διοργανώσεις.


Οι προπονήσεις των τμημάτων θα διακοπούν για την περίοδο των εορτών και θα επιστρέψουμε με το καλό την νέα χρονιά. Ο ερχομός της οποίας αρχίζει την αντίστροφη μέτρηση για το επόμενο Πρωτάθλημα.

Ας ξεκουραστούμε ο καθένας με τον τρόπο που επιλέγει. 
Να ευχηθούμε σε όλους να περάσουν όμορφα με υγεία και χαρά τις γιορτές και με αισιοδοξία για την νέα χρονιά που έρχεται.

Καλά Χριστούγενα και Καλή Πρωτοχρονιά.

ΥΓ. Σύντομα θα δείτε την παρουσίαση του τμήματος σε τηλεοπτική εκπομπή.
Καθώς και αφιέρωμα στο youtube για τον εορτασμό των δέκα ετών της ομάδας μας.








Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ

Με την δημοσίευση του Πρακτικού Μεταγραφών της Ομοσπονδίας ολοκληρώθηκε και τυπικά η ενσωμάτωση των νέων αθλητών που θα στελεχώσουν κυρίως την αγωνιστική ομάδα στην Α΄ Εθνική.

Ο junior Σπύρος Στρατηγός από την Κέρκυρα στην κατηγορία κάτω των 12, ο Λάμπρος Γιαννουλάκης από την Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα τον Παναθλητικό Συκεών στη κατηγορία κάτω των 16, ο Δημήτρης Παπακωνσταντίνου που κλείνει  το 2015 τρία χρόνια στον Πανιώνιο προερχόμενος από την Άμφισσα, και τέλος η επιστροφή του Γιάννη Πουλόπουλου και της Κατερίνας συμπληρώνουν το σύνολο των αθλητών που θα στελεχώσουν την ομάδα στο επόμενο Πρωτάθλημα τον Ιούλιο του 2015 μαζί βέβαια και με τους ήδη υπάρχοντες                      ( Ανδρέα,Γιώργο, Ελένη, Στέφανο, Σταυρούλα).
Με την ίδια συνταγή, πολύ μικρό μέσο όρο ηλικίας,  και τους δύο ξένους (είναι αρκετά νωρίς για να ανακοινώσουμε κάτι περισσότερο με τα ονόματα τους) ο Πανιώνιος θα έχει αγωνιστική παρουσία ανάλογη των δύο τελευταίων ετών με στόχο την είσοδο στην εξάδα.

                                                                                                                         Ο δεκάχρονος Σπύρος


Στα αξιοσημείωτα των μεταγγραφών για τον Πανιώνιο ΓΣΣ είναι η παρουσία του Νίκου Καμπάνη από εδώ και στο εξής ως αθλητή του όπως και του Νεοσμυρνιώτη Νανόπουλου Σταύρου μετά από την δωδεκαετή του παρουσία στον ΣΟ Αγίας Παρασκευής.

Ο φίλος της ομάδας και προσωπικός μου,GM Nikolov Momchil,  με τον οποίο διανύσαμε δύο χρονιές στον ΠΟΑ και την πρώτη μας χρονιά στην Α΄ Εθνική το 2009 θα αγωνίζεται από την επόμενη σεζόν στον Εθνικό  Αλεξανδρούπολης. Του εύχομαι καλή επιτυχία με την νέα του ομάδα.


Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Ο Ροδόλφος στην εκδήλωση μνήμης του Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος

 

Με αφορμή τον διαγωνισμό σκακιστικού σκίτσου που έγινε στα Καλάβρυτα στα πλαίσια των εκδηλώσεων Μνήμης του Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος  ο Ροδόλφος  πήρε μέρος και διάκριθηκε για το συγκεκριμένο σκίτσο του, έτσι έδωσε οικογενειακά το παρόν στις εκδηλώσεις. 





Έλαβε μέρος και στο ραπιντ που έγινε και βγήκε πρώτος στην κατηγορία παιδιών Δημοτικού  Σχολείου.
  Ενδιαφέρον είχε όταν στον 3ο γύρο βρέθηκε στην  πρώτη σκακιέρα με αντίπαλο τον 
 Χρύσανθο Πούντζα όπου φυσικά έχασε αλλά κέρδισε μίαακόμη εμπειρία.
Παρών στους αγώνες και ο Νίκος Καμπάνης.
Συγχαρητήρια για την όμορφη εκδήλωση σε ένδειξη μνήμης των μαρτυρικών κατοίκων των Καλαβρύτων.








Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Αθλητικά Βραβεία ΠΣΑΤ 2014

Από την επίσημη ιστοσελίδα του ΠΣΑΤ:

Άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη γιορτή του ελληνικού Αθλητισμού, η οποία θα πραγματοποιηθεί εφέτος τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014 και ώρα 19:00 στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη» του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας. Στη διάρκειά της, θα ανακηρυχθούν οι κορυφαίοι αθλητές, αθλήτριες, προπονητές, ομάδες και αθλητές-αθλήτριες με αναπηρία, όπως αυτοί προέκυψαν μετά από ψηφοφορία μεταξύ των επαγγελματιών αθλητικών δημοσιογράφων-μελών του ΠΣΑΤ.

 Τα έπαθλα «ανερχόμενου ταλέντου» θα δοθούν στις αθλήτριες του σκάκι Σταυρούλα Τσολακίδου και Αναστασία Αβραμίδου, οι οποίες συνδυάζουν εξαιρετικά τον πρωταθλητισμό με τις σπουδές,

Σπουδαία στιγμή για τις νεαρές αθλήτριες, εξαιρετικά σημαντική κίνηση που "βγάζει" το σκάκι προς τα έξω.
Συγχαρητήρια σε όσους προώθησαν την ιδέα και την υλοποίησαν.

.

.
.





.

.

ΣΧΟΛΙΚΟ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ



ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ