Η καθημερινή ενασχόληση με το Σκάκι, την ομάδα και το Πρωτάθλημα επιβαρύνει ως ένα βαθμό με τις επαναλαμβανόμενες παραστάσεις γι αυτο επιλέγουμε σήμερα κάτι τελείως διαφορετικό.
Αν και παρουσιάστηκαν κάποια τεχνικά προβλήματα, η Virgin Racing παρουσίασε το πρώτο της "τέκνο" VR-01 και τους πιλότους της Τίμο Γκλοκ και Λούκας ντι Γκράσι, μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της.
Μάλιστα, η εταιρία που ευθύνεται για τη δημιουργία του μονοθέσιου, Wirth Research, κατάφερε να δημιουργήσει ένα μονοθέσιο του οποίου το ντιζάιν είναι βασισμένο στη ψηφιακή τεχνολογία.
Ο σχεδιαστής του μονοθέσιου Νικ Γουίρθ δήλωσε:
"Σήμερα είναι μια πολύ τιμητική μέρα για οποιοδήποτε εμπλέκεται στη Virgin Racing, όμως θα ήθελα να αποτίσω φόρο τιμής στους φανταστικούς ανθρώπους της Wirth Research, οι οποίοι ευθύνονται για το αποτέλεσμα της VR-01.
Συμμετέχουμε σε ένα σπορ που αλλάζει καθώς βρίσκεται αντιμέτωπο με τις σημερινές οικονομικές δυσκολίες. Η ανάγκη θα μας οδηγήσει σε να επινοήσουμε διαφορετικούς τρόπους. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στον ψηφιακό σχεδιασμό και το CFD μπορεί να αποδείξει ότι αυτός είναι ο δρόμος του μέλλοντος για τη F1. Είναι πολύ συναρπαστικό.
Αναμφίβολα περιμένουμε να αντιμετωπίσουμε ορισμένα προβλήματα στην πορεία. Το CFD δίνει στοιχεία κατά προσέγγιση -όπως και οι δοκιμές (σε αεροσήραγγα) με μοντέλα υπό κλίμακα. Μόνο όταν βγαίνεις στην πίστα συνειδητοποιείς πόσο επηρεάζουν την αεροδυναμική διάφορα στοιχεία του μονοθεσίου. Στο παρελθόν έχουμε κάνει κάτι ανάλογο τόσο σε μονοθέσιο με ανοικτούς όσο και σε αυτοκίνητα με καλυμμένους τροχούς, συνεπώς έχω την πεποίθηση ότι οι προβλέψεις μας είναι ακριβείς και ανυπομονώ να διαπιστώσω πως θα αποδώσει στην πίστα το μονοθέσιο με τις αρχικές του προδιαγραφές.
Είμαστε σοβαρή ομάδα. Δεν θα προσπαθήσουμε να τρέξουμε πριν μάθουμε να περπατάμε. Αρχικά θέλουμε το μονοθέσιο να αποδίδει αξιόπιστα, με ασφάλεια και να είναι το καλύτερο των νέων ομάδων. Στη συνέχεια θα προσπαθούμε διαρκώς να βελτιώνουμε την απόδοσή του, πάντα μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας".
To κοινό θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει καλύτερα το μονοθέσιο, το διήμερο (4/2-5/2), όπου θα τρέξει τους πρώτους του γύρους στην πίστα του Σίλβερστοουν.